Se, jag lever

Det var värst vad dagarna rusade iväg. Det är ju jättemånga dagar som jag inte skrivit nåt i min blogg.

Men jag har haft det bra och mått som en prins.

Sitter just nu och är väldigt, trött och nöjd.

Jimmy och hela hans familj kom på tisdag alltså ett par dagar före nyår.

Det har byggts och rivits, skött barn, ställt till med nyårsfest med god mat, badat på äventyrsbadet.
På nyårsaftonen så kom Linda och Kent och åt med oss och stannade en stund till innan dom drog vidare på andra äventyr.
Även Carl-Jacob, Doris och Anna firade nyårsvakan med oss. Mycket trevligt blev det.
Dagen efter var pojkarna pigga och hundarna trötta. Som det ska vara alltså efter ett kalas.

Å idag så så for vi upp till Haparanda. Jag, Kenneth, Jimmy, Sara och pojkarna for på IKEA. Linda och Kent fortsatte upp till Kents mamma och småbröder i Kokkola.

Ska sätta mej och googla och se om jag ser någon trevlig sida med luffarslöjd. Har sån lust att lära mej.
HAr du sett nån med instruktioner på hur man gör så kan du väl ge mej ett tips.

Få se om det kommer bilder från julen och nyåret på pixbox ikväll eller om det blir någon annan dag.

Ha det gott alla

Kommentarer
Postat av: mari

roligt se en uppdatering och att du lever=)du är saknad.hoppas du haft en bra ledighet och fortfarande har de=))



tack för dom vänliga orden i min blogg=)kram

2010-01-03 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0