Hur kunde jag glömma!???

I går fyllde min dotter år. Det kom jag ihåg, men jag hade inte kameran med mej.
Inte en bild blev det taget. Trist.
Men ett år äldre blev hon iallafall.

Håller nu på att lägga upp lite bilder från julen och nyåret på min pixbox. Tar lite tid men vem har bråttom.

Idag så blev det lite små-stressigt när vi skulle äta lunch så det blev en klämmacka med ett glas mjölk till. Men milda himmel så dålig jag blev.
Visserligen vet jag att vitt bröd numera inte är nåt för mej, att dessutom att dricka till maten är ingen bra kombination.
Jag fick symtom som om jag hade världens magsjuka. Ont i magen så djävulskt, kallsvettig, illamående, diarre. Det var en riktig pers. När det värsta var över så jag kunde lämna toa så somnade jag av pur utmattning. Sov 2 timmar. Sen har jag varit seg resten av dagen.

Men iallafall så har jag fått klart nu i datahörnet.
Åh, ja just det, jag har ju inte berättat att nu i minlilla låda så är här så snyggt, det blev en hel ombyggnation av min fundering på att städa datorhörnet.
Till Mia: jag hittar inte nåt nu, det blev precis som du sa. Men det blev snyggt.

Före och efter. Gissa vilken som är vilken




Har ikväll gjort foliepaket med wokgrönsaker och hokie, kryddat med currysmör. Det var så gott. Å inte blev jag sjuk heller.

Ha en god trettondag alla

Kommentarer
Postat av: mari

hej vännen .trist läsa du vart dålig,men hoppas de gått över nu =)allt bra me dej ?du börjar jobba torsdag va?själv kommer ja på måndag,ledigheten har gått så fort fastän man inte gjort nå=)vaknade 05.00 idag med en sån ryslig huvudvärk,.båda barnen i sängen så man fick väl en 10 cm att ligga på...trångt...ja de var de,men gick ner å la mej på soffan å tänkte ja skulle somna där..men icket=)men men man ska ta dagen från morgonen =)

2010-01-06 @ 06:46:03
Postat av: mari

läste precis ditt inlägg=)ja men en köksa vore inte så dumt..undra vem man ska anlita=)vet du någon frivillig eller?=)

2010-01-06 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0