Då hade man börjat om att jobba igen.



VAd tror ni detta är?
Vulkanutbrott i Vändträsk eller ljuset som försiktigt funderar på att återvända?
Tog bilden runt lunchtid  på nyårsdagen.



Kändes som om man aldrig mer skulle bli glad igen när väckaren ringde på morgonen. Fy va jobbigt det var.
Men efter en dag på jobbet så inser man att det var inte så dumt. Jag far nog i morgon också =) Dessutom är det ju fredag så då jobbar jag ju bara halvdag.

Kenneth är fortfarande ledig. En dag till sen är hans semester slut också. Tror att han längtar efter lite action.

Kallt ute..........så vansinningt.
I dag har det pendlat mellan - 28 till -32 grader. Inge mysigt alls. Än väntar jag några dagar innan jag börjar med nyårslöftespromenaderna.

Blir  tidigt sänggående ikväll.

HA en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0