Lördag förmiddag.

Känns som om jag börjar komma ikapp med min tid.
 
Har suttit med en jättebra bok medan jag åt frukost. Lyxigt, japp jag vet. Alfahannen. Så just nu är jag ganska upprörd över hur karlar kan bete sig....Vet att det är en roman men ändå............. jävla skithög.
 
Satt mej nu vid datorn för att göra klart byaföreningens balansräkning. Men hamnade här istället.
Sen ska jag laga ett par byxor som spruckit i grenen. Det är fodrade byxor å tro inte att det har spruckit rakt igenom, näää, så jag måste sprätta upp fodret för att komma åt den spräckta grenen. Med andra ord så måste jag skapa mer arbete först för att kunna åtgärda det trasiga.
 
Var igår kväll på Western Farm. Vi var ett gäng arbetskamrater som var på en teater med tre-rätters middag. Ungerfär som Wallmans-sallonger men här var det skådespelarna som serverade. God mat, spännadne historia. Det enda som var mindre bra var Att Micke, enda killen i gänget, var den som gissade rätt på vem som var mördaren. Gissa om vi fick höra det... Japp, till leda.

Sen har vi ett kalas idag att se fram mot. Veronica har fyllt fyrtio det ska firas.

Får de som min tid räcker till att lägga upp bilder på pixbox.
Har ju inte hunnit lägga in bilder från förra helgen när vi var på hundcafét. Vilken succe det var då. Hundarna fick socialträna och vi fick allihop supergott fika. Det gör vi gärna om.

Åter till balansräkningen.

Ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0