Jäkla knapp

Håller forfarande på att list ut hur jag ska få med kort i bloggen.

Nu har vi fått igen bilen. Den har varit på rep en vecka. En sak som är säkert är att det går lite pengar när man inte har någon bil.
Hehe................direkt från bilverkstan for jag på Dollarstore och shoppade loss. Två stora plastlådor med lock och en tvåpack med päronlampor. Sen råkade jag hamna på godis och kakavdelningen. Då tvärlessna jag på att handla och for hem.

Denna kväll är jag konstant hungrig. Fattar inte. Försöker hålla mej till vattten men magen vill ha nåt mer. Tror jag får gå och lägga mej tidigt så jag slipper eländet.

Jag har lånat filmen "män som hatar kvinnor" av Mari. såg den på eftermiddagen. Den var väldigt bra. Annars brukar det vara så att man blir så besviken när man har läst boken tidigare. Men icke. Den var lika bra som boken..............nästan.

Ja som sagt någon bild blir det inte.

Kram och gonatt och ha det bra alla.

Kommentarer
Postat av: Maria Öhlund

Såg filmen igår (och har läst boken)

Visst saknades lite av finneserna, men på det hela taget så var filmen BRA.

Åt en hamburgare åt dig oxå Monika. :)



Puss o hej

/Mia

2009-09-04 @ 19:06:50
URL: http://kringelkrokar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0