Första arbetsdagen

Japp, då var första arbetsdagen avklarad.

Det känns att man varit hemma i 5 veckor.

Alla moment som man vanligen gör med ryggmärgen blev plötsligt stora problem.........Hur var det man gjorde?? Detta kommer jag inte att klara...VAr tröck man sen? Skulle jag in på denna sidan? Brukar det se ut så här? Japp detta känner jag igen. Just så här skulle det vara. Allt klart, sätt igång och jobba.

Så naturligtvis när jag satte igång och ringa så fick jag ingen signal............VA nu då??? Vad blev nu tokigt?...
Generalfel nummer ett.:
Jag hade glömt att koppla headsetet. Där satt jag med lurarna på huvudet och fick ingen ton och förstod ingenting. Upptäckte att jag hade kontakten hängandes vid knäna efter en stund. Nå så även den grejen fixade jag.

Orken tröt efter halva dagen. Jobbigt, jobbigt att gå från helsjukskrivning och till att jobba en hel dag.
Nå i morgon är en ny dag med nya tag. Det blir bra det här.

Mycket kul att var tillbaka till arbetskamraterna.

Jag hann nästan med att äta på rasterna. Fick ta med mej lite tillbaka till arbetsplatsen för att hinna äta klart. Alltså, inga problem.

Men jag tror att jag går och knyter mej nu. Trött, jättetrött.

Ha det bra alla.

Kommentarer
Postat av: Maria Öhlund

Sov gott vännen! Det behöver du efter första dagen med token på sillen........ :)

2009-09-28 @ 23:02:39
URL: http://kringelkrokar.blogspot.com
Postat av: Kicko

Vilken tur dina arbetskamrater har, lyckliga dom. Äntligen är Du tillbaka :)

Glömmer aldrig tiden på måleriet... :)

2009-09-30 @ 08:16:25
Postat av: Ahlgrenskan =)

HEJ HEJ

spikmattan använder jag regelbundet så nu har jag inte ont i ryggen längre...=)

är det 5 v sedan din op!!

Det är 3v sedan min, VART har tiden tagit vägen...jag är sjukskriven till den 8/10 så jag börjar mjukt med 1 dag på jobb och sedan är det helg!!

Så du tyckte det var tufft efter halva dagen!

JA ja vi får väl se hur det blir...den 9/10...

I morron har jag vägningsdag...spännande!!

Ha det bäst

KRAMAR

2009-09-30 @ 19:32:20
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0