kort, mycket kort

Tänkte inte gå in här ikväll. Men nu gjorde jag det.

Ska strax i säng. Är så trött att ögonen går i kors.

Skulle bara berätta att Carola ringde ikväll.
Hon går och utbildar sig. I utbildningen ingår att kunna massera, så  just nu tränar hon på frivilliga.´Jadååå, jag är frivillig, kompis Doris är också frivillig.
Så i morgon efter jobbet så bär det av till Carola och massage. Längtar.

Idag har jag provat äta en palt. En liten en, med smör. Gick alldeles utmärkt.

Ha det gott alla, från en sömnig Monika


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hmmmm.... kanske ber Björn att ta kort när du ligger på britsen ;D Kul att det gick bra att äta lite palt, för det hade jag problem med rätt så länge.. Ha det bra, Kram

2009-10-14 @ 20:51:21
Postat av: Monika

Hördudu Veronica. VAr inte stött nu för att jag la upp en bild på dej när du är lättklädd. Jag har bilder där inte Carola står för, utan du syns i hela din nakna prakt. =) Ha det gott vännen.

2009-10-15 @ 06:16:36
Postat av: Veronica

Hehe.. misstänkte nästan det... så den där går nog bra ;D

2009-10-15 @ 07:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0