IKEA

Go morron.

Har just skjutsat Kenneth till jaktladan. Få se nu om dom får ihjäl någon  älg så att jag och Doris slipper servera grönsaksoppa på älgköttsoppsfesten. Ser lite dystert ut faktiskt......................Ärtsoppa med varm punch är också ganska kul. Där behövs inte helle älgkött.
Det löser sig

Sitter själv och tar mig lite frukost, ska stax börja göra mig klar för en IKEA-resa.

Kommer säkert att bli en mysig dag, med mycket prat och skratt.
Å kameran är med så det blir säkert någon bild också. Både Karina och Doris älskar när jag tar riktigt många kort.

Massagen hos Carola var skön, riktigt skön.

Ha en bra dag alla.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en riktigt trevlig dag och hälsa Karina från mig

2009-10-17 @ 08:10:05
Postat av: Kicko

Åhh vill åxå på IKEA :) Kan tänka mig att det blir många skratt och en jätte trevlig dag.



Ha de bra, själv ska jag jobba :(

Kramizar Kicko

2009-10-17 @ 08:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0