före och efter

Minns ni bokhyllan som jag plockade in och lagerhyllan som åkte ut??
Jag sa ju att jag skulle göra en före- och efterbild.....Glömde ju lägga in dom i bloggen.

Men nu är det nära




Före, efter, måste jag förklara vilken som är vilken???  Snälla, säg nej.

Dessutom måste jag lägga in en bild på årets första julkort, eller rättare sagt dom är ju två. Dessutom en bild från en bråkdel av allt material som jag samlat på mej inför alla kort jag ska göra.

 




Ha det gott alla. Från en torsdagstrött Vändträskare


Kommentarer
Postat av: Kicko

Nej du behöver inte säga vilken bild som är före och vilken som är efter... hehe



Du gör så fina kort. Önskar jag kunde det också :)



Vad trevligt med en trivselvärdinna på jobbet. Det skulle ju alla ha.



Ha en skööön helg

Kram Kicko

2009-10-23 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0