Sviter av operationen

Jag har hört att 3 månader efter gastric bypass operationen så tappar man håret, eventuellt.

Jag har förträngt den informationen till igår. Elelr jag hade bestämt att jag tillhör inte den gruppen.

Den 24 november så är det tre månader sedan jag gjorde min operation och nu har det börjat hända.
Sedan några dagar har jag märkt att mitt hår, som jag för övrigt för någon vecka sedan klippt kort (utifallatt) har slutat varit lockigt. Det har blivit glanslöst, matt och ganska rakt.

I går började det dessutom lämna skallen. En del hamnade på skrivbordet igår, en annan del blev kvar på kudden på morgonen.
-Trist.
Får se hur mycket man tappar.....Får se om det blir kvar något alls.

Ha en bra kväll alla

Kommentarer
Postat av: Mia

B12 !!!!!!! :D

2009-11-11 @ 13:22:53
URL: http://kringelkrokar.blogspot.com
Postat av: catthie

Hej men så tråkigt även om det kommer tillbaks, jag B12 ska ju vara toppen. Har en väninna som är naturläkare kan ju kolla om hon har fler tips..om du vill :) många kramar till dig/Catthie

2009-11-13 @ 15:57:24
URL: http://catthie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0