Söndagkväll

Tjops så var denna helg över.
Eller nästan, jag har ju filmen "Heartbreak hotel" kvar ikväll. Det är en film som jag verkligen blir på gott humör att se.

Annars har helgen varit väldigt bra.

Fredagkväll var jag med ett gäng tjejer på Afterwork. Vi firade att en av oss just fyllt 50 år. Det är inget vant festprissargäng som var ute. Två av tjejerna som är ensamstående och har snudd på vuxna barn hade varit tvugna att genomgå ett stort förhör om vad som skulle hända under kvällen och varför dom skulle ut på krogen.
Men som sagt vi hade en toppen kväll med god mat och många goda skratt.

På lördag skulle ju Kenneth på en fin lunch där han blev tilldelad en plakett för ett bra genomfört jobb. Himla skojigt.
Under tiden var jag ute på stan och fixade lite julklappar.

Efter det så bestod resten av kvällen av hårt jobb........Nä....inte hårt, men jobb.
Vi hade beställt griskött och det skulle packas, det tog några timmar men efteråt så känns det väldigt förmöget.
Som vanligt var det underbart kött, fint styckat.

Lägger in en bild på en karrekotlett. Häftiga, dom var stor som hela stekpannan.



Idag har vi försökt få undan lite sånt som måste göras. Städat ur frysarna, skurat upp toaletten och tvättstugan, bränt skräp m m.
Dessutom har vi varit på hockey ikväll. Himla kul att se vilken utveckling som Bodenlaget stått för. Ikväll har deras hejjaklack "Redstorm" återuppstått. Superkul.

Nä blir det ett snabbt skutt i duschen å sen blir det film.

Ha en bra kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0