Helgen är över

Det var ju det jag trodde. Det blev en superhelg.

Nu vet jag att jag kan göra vegetarisk palt.
Vi hade supertrevligt på fredagkväll. Mätta blev vi också.
Blev ju inte sämre av att Jimmy och Sara dök upp med pojkarna, känns som om det är jättelänge sedan vi såg dom.
Skithalkigt var det ute redan när dom kom. Värre blev det senare på natten. Himlar vad det regnade.

Lagt in lite bilder på folket på min pix-box.

Lördag kom Inga-Lill och Tommy.
Toppenväder hade dom med sig, en stor sol.

Jag och Inga-Lill hann på Pingstkyrkans sekundhand innan dom stängde. Det blev tyrärr inga fynd, men det fanns massor av grejer där.

Sen blev det Irish coffe och mycket snack och skratt. God middag och efterlängtat kortspel.
Men vi är ju inga ungdomar nå mer så sitta uppe hela natten som vi gjorde förr och spelade kort det funkar inte riktigt utan vi var tvungen att kapitulera och gå och sova.

Samma underbara väder idag. Dagen till ära har vi slappat, pratat, skrattat, bjudit på Traderaauktioner, varit på skogspromenad (eller halkat omkring ute i naturen), kollat på skidor på TV, ätit gott och spelat kort.

Men nu har dom farit tillbaka hem igen. Känns tomt. Saknar dom redan.
Finns bilder på Pix-box även från Tommy och Inga-Lills besök. 

Kul, himla kul har jag haft hela helgen.

Ha det bra alla

Kommentarer
Postat av: Kicko

När man gör vegetarisk palt, tar man bort fläsket då? he he

2009-11-23 @ 20:10:44
Postat av: monika

Va smart du är, hur kunde du räkna ut det???

2009-11-23 @ 20:47:24
Postat av: Kicko

:)

2009-11-24 @ 06:36:43
Postat av: Anna

Jag tror inte att mamma kan kommentera din blogg.. Hon är inte riktigt med i bloggvärlden än som vi andra världsvana:) Jag kan dock slå vad om att dom saknar er också. Dom såg så glada och energiska ut när dom kom hem.. Vi ses för sällan!



Jag längtar efter er, mina extrapäron!



Stor kram till er!

2009-11-24 @ 23:23:50
URL: http://flimmerljus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0