Julveckan

Jaha, då har man börjat plocka semesterdagar.

Men kan man klaga?
Nä jag har det så bra

Skrev nyss ett mail till Kicki på jobbet. Där såg jag så poetisk jag var i en del av mailet så det klipte jag ut . Det visar hur bra jag har det.

Här har vi det bra. All mat som ska lagas är klar, klapparna är inslagna.
Kenneth ligger på soffan med knät i högläge jag sitter i mysfåtöljen och stickar.

Insnöade, hade vi bort i andra delar av landet så kanske det hade varit sant men nu är man ju en hårdhudad norrbottning. It järe så fallit, än si vä ju gatulojse.

Det bara vräker ner julstämning.

Det är lunchtid en måndag å här bara rullar det in julfrid.

Ha det gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0