Fredag kväll

Just nu har lugnet lagt sig hos Lundgrens.

Inte bara lugnet förresten utan även barnbarnen har slocknat.

Jimmy och Sara är på nå festligheter i kväll med Jimmys arbetsplats. Så vi har fått äran att sköta hela gänget, både ungar och hund.

Det är ett ljuvligt gäng, jobbigt men kul.

Efter jobbet idag for vi direkt ner till Piteå. Sara behövde lite hjälp med Elis. Kasper skulle på BVC och ibland är det lättare att hålla koll på en näve loppor än Elis, så det var där Farfar och Farmor kunde bistå med lite hjälp. Vi sprang efter Elis medan Sara fick fokusera på Kasper.

Sedan for jag en sväng på Partilagret.
Det är en enorm klädaffär. FAntastiska priser, dessutom har dom haft en avdelning för tjockiskläder. Förra gången jag var dit så hade man blandat in tjockiskläderna bland vanliga kläderna......................Då sa jag: så dum hit ska jag aldrig mer.
Tur man kan ändra sig. För nu behöver inte jag tjockiskläder.
Köpte ett par jeans,  en svart kjol, ett par leggings, 4 toppar/tröjor och alltihop kostade 750 kronor. Känns som ett bra köp.

Vi hann även en guidad rundtur på Jimmys jobb innan vi for hemåt. Som sagt där var det jubileum av nåt slag.

I morgon ska vi lämna igen alla lånebarn, för på kvällen ska vi på en musikal som pingstkyrkan anordnar. Vi har aldrig förr varit men vi har hört mycket om den. Ska visst var något i hästväg.

HA en bra kväll och helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0