Firmafesten


Förväntansfulla Monika och Kicki inför kvällen.


Japp.
Den blev precis som jag hoppats på.

Silentiums julfest alltså.

Ett fantastiskt julbord. Det fanns så många sorter att välja på, såna sorter som inte finns på mitt julbord.
Jag är ju en riktigt fiskälskare så jag tänkte att jag gör som jag brukar: Äter av fisken först å sen tar man av resten om man orkar.
Men nu var det ju det här med gastric bypass.
Jag tog små, små bitar av den fisk som såg godast ut. Men det hjälpte inte, jag hann inte innan jag var för mätt. Det var såna otroligt många sorter.
Men det jag hann smaka av var helt gudomligt.

Vackert uppklädda människor, hög stämning, vackert dukat, trångt, glada miner, glad trubadur, mycke ljus, många som fick sina klockor och andra utmärkelser (till och med Kicki Dalin fick sin klocka), och det var högljutt, slada skratt, trevlig peronal.............alltså perfekt.

Men det blev så perfekt så det blev inte mycket att skvallra om. Chefens tal innan julfesten om att det bara var de som klarade av att se nyket ut som skulle få följa med bussen, det hade tydligen hjälp för ingen fick stanna hemma. Visserligen var det några som såg lätt radiostyrda ut i sin skärpning och rädsla att få stanna i stan.

Något som var unikt för denna julfest. Det blev inga skandaler!!!!!!
Brukar annars bli skvaller som räcker ända till nästa julfest.

Men chefen får det svårt att toppa denna fantastiska tillställning till nästa år.

Ska nu ge mej på konstycket att lägga in bilder från festen på pixbox. Det tar en jäkla tid innan allt är laddat, tur att klockan bara är 8.30, det är länge innan läggdax och mycket som ska hinnas med idag.

Ha en bra dag alla

Kommentarer
Postat av: mari

hej ,såg på bilderna i pixbox,roligt att se.tog ju själv inga bilder,lite tråkigt men tur vi har dej =)

kram å ses imorgon

2009-12-13 @ 11:27:00
Postat av: Ahlgrenskan =)

Låter som en trevlig julfest!

ha en fin vecka

KRAMEN

2009-12-14 @ 19:51:35
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se
Postat av: mari

hej monika..läste just ditt inlägg i min blogg...ang att tomten inte finns....ja fick en gång höra att tror man tillräckligt så finns han...ja tror,tror,tror,tror....finns han ?=)

2009-12-16 @ 17:40:19
Postat av: mari

hej monika..läste just ditt inlägg i min blogg...ang att tomten inte finns....ja fick en gång höra att tror man tillräckligt så finns han...ja tror,tror,tror,tror....finns han ?=)

2009-12-16 @ 17:41:28
Postat av: monika

Ja jag är väldigt lessen men vad jag har hört så finns han inte. Men det kan ju vara så att det bara är illvilliga rykten. Du kanske har rätt.



Vi skulle behöva någon expert på tomten som vi kunde fråga.

2009-12-16 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0