Ungar!!!!

Tänk att man aldrig lär sig.

I går var jag , Kenneth med dottern Linda på Coop.
För er som inte känner Linda: Linda är kanske bara i mina ögon unge fortfarande. Hon har hus, sambo, volvo, hund och fyller snart 30 år.

Plötsligt blev det ett skrattade och tjoandes runt Linda och Kenneth.................Mamma, mamma kom och titta vad jag har hittat.

Dum som jag är och som sagt, jag lär mig aldrig ,så gick jag dit. Det som var så himla roligt var en påse med små stickor i metall. De var väldigt lika grillspett men storleken var som tandpetare. Kanske var sånt man syr ihop rulladen med eller.....typ nåt sånt.
Linda visste precis vad det var: Det är grillspett för magopererade mammor, garv, garv, jättekul. Alla inne på Coop stannade av och kom smygande runt hyllorna och kollade vad som hände...........skitunge.

Jag kommer nästa sommar att kunna äta ett rikigt grillspett.

Ha en bra dag alla från en utvilad Vändträskare

Kommentarer
Postat av: Christel

Ha ha ha låter precis som mina ungar och även något som jag själv skulle kunna säga!! ha ha ha

KRAM

2009-08-28 @ 09:28:56
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0