Dagen före operationen

Jimmy och Sara har varit här hela helgen med pojkarna. Jättekul. Elis har nu börjat gå, å KAsper är så vaken och med fast han bara är knappt 2 månader.
Eftersom Jimmy fyller år i morgon så kom Linda och Kent hit med en present. Jimmy fick en bunt med CD-skivor med favvon Hammerfalls.

Själv så har jag kämpat på med någon specialnäringsdryck som jag måste i med. 3 stycken är dom och dom smakar bläääääääääää. Dessutom blir jag sjösjuk av drycken, och vill bara kräkas. Fy va äckligt. Ont i magen får jag också.
HAr dessutom börjat bli orentligt nervös. Hoppas jag får operationen tidigt i morgonbitti. Tänk att vara tvungen att vänta hela dagen..................Nix det vill jag inte så jag bestämmer mej för  första operationetiden.

Från det ena till det andra. Märkte ni att jag för några bloggar sen pratade om att Aladin flygit i väg med mina mattor..............VA rolig jag var då!!!.................................Mattorna har jag ju för fridens dagar kastat bort.............Ni vet vetemjöl och hundsickel.
Jag köpte nya i går på ÖB................snygga och billiga.

HA en bra dag alla.


Kommentarer
Postat av: ånis

Vill bara önska dig lycka till... Det kommer att gå bra... :)

2009-08-23 @ 17:38:41
Postat av: Anonym

Alltså Det är veronica :D

2009-08-23 @ 17:39:33
Postat av: Kicko

Tänker på dig

2009-08-24 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0